14 januari.

ny blogg. (igen)

ett försök till att få igång skrivandet igen, som legat lite på is på sista tiden.
tänkte att det kanske är lite lättare ifall man har en blogg som man känner sej tvingad att uppdatera.
anyway; vi får se hur det går med den saken.

14 januari idag iallafall- en vecka kvar tills man fyller 18. >.<
en vecka fylld av; 
- jobbigt historiaarbete som jag knappt kommit igång med,
- marknadsföringsarbete med johanna som vi knappt börjat på, vilket innebär
  att vi kommer sitta uppe hela söndagsnatt och råplugga i sista minuten (redovisning på måndag),
- planering inför kommande träningsschema som ska utföras 5 veckor efter tvång av gympaläraren,
samt det roligaste av dem alla;
- drömmar om allt jag ska köpa när jag äntligen får pengar den 21. XD

Tyvärr gör jag helt andra (mycket roligare) saker än vad jag borde göra vid det här laget,
som att dricka té, skriva, lyssna på musik och prata i telefon i över en timme.

Så istället för att sitta här och ha ångest över allt jag Borde göra, tar jag mej nu i kragen
och släpar mej själv till duschen, då det är det bästa stället att tänka på. >.<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0