28 januari

bort från den stad som varit min hemort i åtta år nu. jag vill bort från det ställe som jag kallat 'hem' alltför länge. gömma undan alla minnen som flåsar i nacken.
radera alla kyssar som fortfarande smakar.
springa ifrån sjukdomens spår som fortfarande spökar.
rasera alla jävla rykten, fördomar som bildats av snedsteg, illamående. men lika mycket av samhällets förmåga att behandla människor olika beroende på kön. äckligt på alla sätt.

bort från en plats jag aldrig riktigt funnit mej tillrätta i. en plats jag aldrig riktigt trivts på.
jag vill bort. nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har mig. Och jag behöver dig här alexandra. /Jo.

2008-01-29 @ 21:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0