håll ditt huvud högt

Studentmässa idag, och det var mer givande än förra året. Nu känns det som man har lite mer koll på läget
och är smått medveten om vad man kan tänkas vilja läsa. Sen föredrag för lärarna om ActionAid, och vår försäljning.
Det kändes bra, riktigt bra faktiskt och nu känns det som om vi äntligen kommit igång på riktigt.

Annars har det varit en lång dag- en rolig dag, men lång. Och nu vill jag helst sitta på ett café med vänner
jag önskar att jag träffade oftare. Uppkurad i en soffa med en kopp chaité. Och bara andas lite.
Reflektera, fundera och bara tömma sig själv litegrann.

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Tre kladdkakor. Två timmars träning. 60 sidor Oryx and crake. Nu dör jag. God natt.



Du är snart på ditt café.

2008-11-21 @ 00:16:16
URL: http://regalskeppet.blogg.se/
Postat av: sandra

åh vännen

jag saknar dig

och när jag träffade dig igår ville jag bara stanna kvar och prata. och självklart beställa nått gått från cafét.



det är inte okej att vi inte träffas oftare. skärpning sandra och alexandra. för jag älskar ju dig.



det finns så mycket att berätta <3

2008-11-21 @ 11:41:27
URL: http://semeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0