generation x

idag har jag ägnat lördagen åt att;
- plugga matte
- äta kräftor
- titta på dödstråkig fotbollsmatch
- skriva loggbok för projektarbete
- druckit sangria
- titta på helt nytt avsnitt av one tree hill + gossip girl

- och att nu; vänta på att sandra ska dyka upp för att avsluta kvällen med gott te och kokosbollar! ;D



det känns både bra & dåligt på samma gång- och jag vet inte riktigt varför allt är som det är.
början på ett nytt slut.



att träffa sandra var supermysigt- som vanligt var det länge sen sist, och varje gång undrar jag varför vi inte ser till att träffas oftare. det är få människor jag ser upp till på det sättet jag gör till dig, sandra. det är helt otroligt hur du alltid tänker på andra i första hand; hur du bryr dig om varenda människa på jorden, och gör allt för alla ska må bra. du är värd det bästa. <3

för övrigt är klockan 01:27 och jag är allt annat än trött. det går bara massa skit på teve, så jag har beslutat mig
för att titta på idolrepriser från 2007 på Tv 400 om tjugo minuter. patetiskt värre.

har druckit typ fem koppar té idag- mangoté från hemköp är bland det godaste!





snart två år sen- det är sjukt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0